UA

Медіа

Оптимізація бізнес-процесів

Оптимізація бізнес-процесів

30.02.2018

Ефективність управління людьми та бізнес-процесами прямо залежить від особистої ефективності керівника-лідера. Безумовно, в нашій професії у разі розвитку системного бізнесу роль управління та делегування є не менш важливою, ніж саме володіння професійними знаннями та дос­від у професії. Наявність стратегічного бачення та донесення стратегії розвитку до команди, формування політик та їх вдале впровадження, вміле делегування — запорука успіху та ефективності бізнес-процесів. Адже не тільки партнери та керівники напрямів повинні знати мету компанії, способи її досягнення та корпоративні правила гри. Їх повинні знати всі члени команди. Це те, що може мотивувати та об’єднувати команду, допомагати їй єдиним фронтом досягати поставлених цілей.

Оптимізація бізнес-процесів — це абсолютно необхідний механізм у консалтинговому бізнесі. Кожен член команди повинен знати зону своїх компетенцій, порядок та умови виконання поставлених завдань, принципи роботи в команді, методику зворотного зв’язку тощо. Окрім цього, важливою передумовою оптимізації бізнес-процесів є наявність IT-систем, що допомагають створювати єдиний простір для ефективної роботи команди та залучення клієнта в такий простір у разі необхідності. Клієнту важливо розуміти, що відбувається з його питанням, проектом, завданням.

Ми користуємося сьогодні IT-рішеннями, які дають нам змогу розмежовувати постановку завдань, здійснювати ефективний розподіл повноважень згідно з компетенціями членів команди, бачити хід виконання, контролювати строки. Вкрай важливо аналізувати ефективність виконання клієнтський завдань, зберігати всю інформацію про клієнта та його проект, розуміти зворотний зв’язок від клієнтів.

Саме IT-рішення дають змогу сьогодні бути конкурентоспроможними та ефективними для свого клієнт

Поділитися:

Вам буде цікаво:

Банківський комплаєнс фінансового стану боржника/контрагента

12.11.2018

Інесса Михальенко

За офіційними даними Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, протягом 2012 – 2017 років, в управління Фонду передано 96 банків, серед яких: 85 банків вже стані ліквідації, 7 банків у...
European Regulatory Vector

11.10.2018

Helen Lynnyk and Igor Lynnyk

When Ukraine signed the Association Agreement with the European Union in 2014, we officially chose the European vector of development. However, it is not plain sailing and requires systematic...
Про ключові новації та правничі інструменти які стануть у нагоді задля узгодження діяльності бізнесу нормами Регламенту GDPR

10.10.2018

Олена Линник

Джерело: Український Юрист Із наближенням травня 2018 року захист персональних даних став однією з найбільш хвилюючих, обговорюваних та дещо болючих тем у межах бізнесового середовища. Причина дискусій — введення...
Керівні можливості

13.09.2018

Ігор Линник

Знання у сфері професіоналізм Компетенції партнерів у бізнесі є ключовими чинниками, що впливають на стратегію бізнесу, шлях його розвитку та успіх. Знання у сфері є, безумовно, важливими, але вони...
Новації в комплаєнс – процедурах та імплементацію європейського законодавства в українські реалії.

30.06.2018

Олена Линник

Запровадження нових та посилення діючих комплаєнс – процедур в Україні є одним із ключових етапів імплементації європейського законодавства та актів міжурядових організацій. За результатами співпраці з Міжнародним валютним фондом,...
Оптимізація бізнес-процесів

30.02.2018

Олена Линник

Ефективність управління людьми та бізнес-процесами прямо залежить від особистої ефективності керівника-лідера. Безумовно, в нашій професії у разі розвитку системного бізнесу роль управління та делегування є не менш важливою, ніж...
Де судитися з Фондом? Підсудність спорів, стороною яких є ФГВФО

06.03.2018

Ігор Линник

Внаслідок посилення Національним банком України контролю над банками та реалізацією кардинальних кроків щодо їх «укріплення», відбулося очищення банківської системи України, в результаті якого починаючи з 2014 р. неплатоспроможними було...
Юрбізнес на хвилі «Forensic»

07.05.2018

Ігор Линник

«Той хто володіє інформацією, той володіє світом», – легендарний вислів Натана М. Ротшильда, засновника сім’ї Ротшильдів, однієї з найбагатших та найвпливовіших сімей сучасного світу. Цей вислів якнайкраще характеризує теперішній...

Останні новини

Семінар для ПАТ «Укрзалізниця» : Три революційні стандарти МСФЗ

05.11.2018

31 жовтня був проведений  практичний семінар для ПАТ «Укрзалізниця» : Три революційні стандарти МСФЗ Керівник практики аудиту Gryphon Group Лілія Гарачковська  детально розповіла про тонкощі технічних і методичних вимог...
Helen Lynnyk is recognised counselor in the field of Banking&Finance 2018

05.11.2018

Gryphon Group is delighted to inform that Ms. Helen Lynnyk, the Gryphon Group’s managing partner is ranked among top 20 banking and finance legal counselors by the Yuridicheskaya Gazeta....
III International Compliance Forum

09.10.2018

Gryphon Group мав честь прийняти участь в проведенні ІІІ International Compliance Forum як “Професійного партнера”   Спікером на заході був Керуючий партнер, Керівник аудиторської компанії Gryphon Audit Олена Линник з доповіддю...
19.5% податку на крипто доходи: коли і як?

17.09.2018

У зв’язку з швидким поширенням використання криптовалюти пропонується введення оподаткування доходу з криптовалюти в Україні. На даний момент пропонується встановити ставку в розміні 19.5%. “Можливі два види операцій із...